ویژگی های اسفناج در کسب و کار
اسفناج توی کسب و کار باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟
۱۲اردیبهشت۱۴۰۳
بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟
۱۶اردیبهشت۱۴۰۳

چرا صاحبین کسب و کار باید به کسب و کارشان اسفناج بدهند؟

نویسنده  نرم افزار تامی تو / انتشار در  ۱۲اردیبهشت۱۴۰۳

همانطور که می دانید جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و عدم دیجیتالی شدن برای یک شرکت یا هر کسب و کاری، به معنی عقب ماندن از پیشرفت بازار رقابتی امروز است.

اکنون با گسترش دنیای دیجیتال ، مردم از معنای سنتی اطلاعات دور شده و به سادگی با جستجوی آنلاین به اطلاعات مورد نیاز خود دست می‌یابند، به خصوص توسط دستگاه‌های همراه و موبایل. هنگامی که مردم در موتورهای جست و جو به جست و جو می پردازند، کسب و کار شما باید در دسترس آنان باشد. وقتی مردم از چیزی اطلاع ندارند، ساده‌ترین راه چیست؟ به راحتی با گوشی موبایل آن را در بستر اینترنت جست و جو می کنند. پس اگر دارای یک بستر اینترنتی آنلاین باشید این یعنی بازاریابی رایگان برای شما.

این ویژگی در دسترس بودن اینترنت و فراگیر شدن آن خود دلیلی قانع‌کننده برای آنلاین شدن کسب و کار شما در کنار فروش های حضوری است. امروزه بیش از 56 میلیون ایرانی دارای اینترنت هستند بنابراین با توجه به بزرگ بودن بازار مخاطب در اینترنت شما می‌توانید محصولات و خدمات خود را به این کاربران و مخاطبان ارائه کنید. علاوه بر این امروزه مردم به خرید از فروشگاه‌های آنلاین گرایش زیادی پیداکرده‌اند و این آمار روزبه‌روز در حال افزایش است.ناگفته نماند که بروز بیماری کرونا هم بر این گرایش دامن زد.در این شرایط مدیریت هم زمان فروش های حضوری و آنلاین ورسیدگی به شبکه های متعدد مجازی به یکی از دغدغه های اصلی فروشندگان تبدیل شده است.

اسفناج برای کسب و کار

 

همانطور که اسفناج برای بدن دارای فواید زیادی است در این مقاله ما وجود یک بستر قدرتمند و آسان برای مدیریت یکپارچه فروش های حضوری، آنلاین و شبکه های اجتماعی متعدد را برای کسب و کار،که فواید زیادی برای آن کسب و کار دارد را اسفناج دادن به کسب و کار تلقی کرده ایم.

اگر شما هم به دنبال همچین بستری هستید اینجا را کلیک کنید و همین حالا شروع کنید.

تعدادی از فروشندگان سنتی هستند که به دلایل مختلف مثل اینکه ما وقت نداریم در کنار فروش حضوری به فروش های آنلاین رسیدگی کنیم و یا امکان تفکیک انبار برای ما مقدور نیست و یا آنلاین شدن سخت و دردسر ساز است هنوز فقط در حیطه فروش حضوری محدود مانده اند.

 

بنابراین هر کسب و کار به روزی برای موفقیت و مدیریت فروش هایش به صورت یکپارچه به بستری برای مدیریت آن ها نیاز دارد . درواقع اسفناج همان زیرساخت فروش حرفه ای است که فروش شمارا حرفه ای تر می کند و شما را در مدیریت راحت و یکپارچه فروش حضوری و آنلاین و استراتژی های فروش یاری می کند در نتیجه مشتریان شما راضی تر، مدیریت سفارشات راحت تر می شود و از همه مهم تر فروشتان افزایش پیدا کند.

اسفناج دادن به کسب و کارتان از نیاز های اصلی کسب وکار در بازار رقابتی امروز است. با نرم افزار فروش تامی تو در کمترین زمان به کسب و کارتان اسفناج بدهید و قوی تر،منسجم تر و راحت تر از قبل بفروشید.

 

فواید استفاده از یک ابزار فروش قدرتمند؟

 

1) امکان مدیریت یکپارچه فروش های حضوری و آنلاین

یکی از دغدغه های اصلی کسب و کارهایی که حضوری هستند و درفضای مجازی نیز فعالیت دارند مدیریت یکپارچه سفارش هاست که یک بستر مناسب و راحت با قابلیت یکپارچه سازی فروش های حضوری و آنلاین می تواند این دغدغه را از بین ببرد. بستری که بتوان در آن فروش های حضوری و فروش های آنلاین و فضای مجازی را به صورت یکجا در آن مدیریت کرد، رسیدگی به همه سفارشات و در کل مدیریت فروش را راحت تر می کند.

2) تبلیغات و معرفی آسان و کم هزینه

قدرتی که  اینترنت برای معرفی محصول و کسب و کار دارد را در هیچ تبلیغات دیگری نمیتوان یافت. بازوی تبلیغاتی این محیط به قدری قدرتمند است که  با هزینه ای کم در مدت زمان کوتاهی و با برنامه ریزی درست می‌ توانید خیلی سریع کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید و شناخته شوید. هنگامی که یک بستر مناسب اینترنتی برای ارائه محصول دارید میتوانید روی سئو کار کنید و شانس حضور در نتایج جستجوی گوگل را افزایش دهید.  هزینه ای که در این حوزه می کنید بسیارکمتر از تبلیغات میدانی است .پس در کنار فروش های حضوری، بستری آنلاین برای معرفی کسب و کارتان در دنیای مجازی یک راه ساده برای شناساندن کسب و کارتان به طیف وسیعی از خریداران است.

3) تسریع توسعه

برای توسعه کسب و کار باید استراتژی های فروش مناسبی را برای آن در نظر گرفت . در این صورت میتوانید با

مستند کردن خرید و فروش ها، اطلاعات مشتریان ،تاریخچه سفارشاتشان، اینکه کدام محصول فروش بیشتری داشته و …  سیستم فروش و مشتریان خود را بررسی کنید و در نتیجه تصمیمات بهتری برای رشد و توسعه کسب و کارتان بگیرید.

4) افزایش اعتبار

یکی از دلایل اصلی که باید کسب و کارتان را به سمت آنلاین شدن ببرید ، افزایش اعتبار کسب و کارتان است. کسب و کاری که علاوه برفروش حضوری در تمام کانال های فروش مجازی فعالیت دارد نشان می دهد نه تنها این کسب و کار به روز است بلکه مطابق نیاز مشتریان عمل کرده و این باعث افزایش اعتبار کسب و کار می شود.یکی از راه‌هایی که می‌توانید متمایز شوید، داشتن بستر مناسب برای دیجیتالی شدن است که ظاهر خوبی داشته باشد و اطلاعات با کیفیت را به وضوح به مشتریانتان منتقل کند. داشتن بستری مناسب برای دیجیتالی شدن فرصتی برای ایجاد یک تاثیر اولیه عالی است و به مردم آرامش می دهد که شما یک تجارت واقعی هستید.

 

5) صرفه جویی در وقت و پشتیبانی بهتر

در بسیاری از کسب‌وکارها مشتریان بالقوه یا مشتریان فعلی تماس می‌گیرند تا سوالاتی را در مورد محصول ساعات کاری و یا مکان فروش حضوری کسب و کارتان بپرسند. اگر تماسی را از دست بدهید، مشتری ناراضی می ماند و جواب دادن به این تماس‌ها می‌تواند تمرکز کارکنان شما را از تمرکز بر مهم‌ترین بخش‌های کسب‌وکارتان منحرف کنند و زمان زیادی را به هدر بدهد. یک بستر مناسب در اینترنت که بتوانید اطلاعات کسب و کار و محصولتان را آنجا قرار دهید میتواند این تماس ها را کاهش و بهره وری داخلی را افزایش دهد. در عین حال، به مشتریان کمک می کند تا اطلاعات مفیدی راجع به کسب و کارتان  بدون نیاز به تماس و خیلی سریع و راحت بدست آورند.

6) ایجاد حس و تجربه خوب خرید برای مشتری

زمانی که بستری برای ذخیره اطلاعات و سفارشات مشتریان چه حضوری چه آنلاین وجود داشته باشد،

میتواند به فروشنده امکانات ویژه ای بدهد :

میتوان با دسته بندی کردن مشتریان و ارسال پیام های مناسبتی ، اطلاع دادن فروش های ویژه و تخفیفات به مشتری احساس اهمیت و حس خوب داد و مشتری را برای خرید های بعدی ترغیب کرد.

همچنین با دیدن تاریخچه سفارشات مشتریان فروشنده هنگام فروش میتواند خریدار را در انتخاب راهنمایی کند.

7) گسترش کانال های فروش و افزایش فروش:

با داشتن کانال های مختلف فروش و مدیریت یکپارچه آنها میتوانید فروش بیشتری داشته باشید .

امروزه خریداران در کانال های مختلفی در جست و جوی محصولات مورد نظر خود هستند.

برخی محصول مورد نظر را در ترب جست و جو می کنند عده ای در ایمالز و شرایط مقایسه ی قیمت خرید انجام میدهند، عده ای در اینستاگرام، وات ساپ و… افراد زیادی هم هستند که ترجیح می دهند خیلی راحت از یک فروشگاه اینترنتی با درگاه پرداخت خرید کنند. گذاشتن همه این راه های خرید جلوی پای مشتریان کمک می کند تا هم مشتریان از هر راهی که راحت تر هستند خرید انجام بدهند و هم فروش کسب وکارتان افزایش پیدا کند.

 

به روز بودن و همگام شدن کسب و کار شما با فناوری های جدید و بازار رقابتی موجود کمک می کند تا بتوانید همپای رقبای خود در سراسر دنیا پیشرفت و توسعه داشته باشید و کسب و کارتان را توسعه داده و در نهایت به هدف هر فروشنده و صاحب کسب و کار یعنی فروش بیشتر دست پیدا کنید. اکنون داشتن یک بستر مناسب برای دیجیتالی شدن و مدیریت کسب و کارتان این امر را میسر میکند.
اگر به دنبال سریعترین و کم هزینه ترین راه برای ایجاد این بستر هستید اینجا کلیک کنید و همین حالا شروع کنید.

www.taamito.com

    ۱۲اردیبهشت۱۴۰۳
    ویژگی های اسفناج در کسب و کار

    اسفناج توی کسب و کار باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟

    امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و افزایش محبوبیت خرید و فروش آنلاین، راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی  و یک بستر مناسب برای مدیریت فروش های […]