وبینار راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی
ویدیو وبینار راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی
۲۷خرداد۱۴۰۳

ویدیو وبینار فروش دو موتوره

نویسنده  نرم افزار تامی تو / انتشار در  ۱۶مرداد۱۴۰۳

فروش دو موتوره چیست؟

فروش دو موتوره، استراتژی‌ای است که به کسب و کارها امکان می‌دهد فروش‌های حضوری و آنلاین خود را به طور یکپارچه مدیریت کنند. این رویکرد به کسب و کارها کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از دو کانال فروش (حضوری و آنلاین)، مشتریان بیشتری را جذب کنند و تجربه خرید بهتری را ارائه دهند. با فروش دو موتوره، کسب و کارها می‌توانند علاوه بر فروش حضوری از ظرفیت‌های فضای مجازی بهره‌مند شوند و به رشد و توسعه خود سرعت بخشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید ویدیو کامل وبینار را مشاهده کنید.

فایل pdf وبینار

به زودی بارگزاری خواهد شد.

ویدیو کامل وبینار

 

سرفصل های وبینار

  • توضیح قیف فروش و سفر مشتری
  • اهمیت مشاهده شدن و آگاهی مشتریان از وجود تامی‌تو
  • تحلیل کانال‌های ارتباطی مجازی و واقعی
  • بررسی رفتار مشتریان

مخاطبین وبینار فروش دو موتوره

هر کسب و کاری که محصول فیزیکی برای فروش دارد و درصدد دیجیتالی شدن و به‌روز شدن است، باید با توجه به نقش پررنگ فضای مجازی در بازار کسب و کارها، سهولت استفاده از اینترنت و گسترش خرید و فروش آنلاین، با بازار همگام شود. از این رو، یک بستر مناسب برای آنلاین شدن و مدیریت یکپارچه فروش‌های حضوری و فضای مجازی این روند را امکان‌پذیر می‌کند.

به درد چه کسی نمی‌خوره؟

وبینار فروش دو موتوره برای کسب و کارهایی که تمایل به خروج از روش‌های سنتی خود ندارند و همچنین کسب و کارهای خدماتی که خارج از دایره مخاطبین تامی‌تو هستند، مناسب نیست.

سخنرانان

سید احسان ابریشمی: فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر و تجارت از دانشگاه UBC کانادا، مدیر و صاحب برند تامی‌تو.

مرتضی ملاحسینی: دانش‌پذیر کوچینگ مستری ICF، کوچ سازمانی SFIO، مدیریت عالی کسب و کار (DBA)، کوچ باشگاه کوچینگ ایران و صاحب برند مرکز فروش و اتاق رشد.

 

چگونه تامی‌تو می‌تواند کسب و کار شما را بهبود بخشد؟

آیا از مدیریت همزمان فروشگاه فیزیکی و آنلاین خسته شده‌اید؟ آیا نگران از دست دادن مشتریان به دلیل مشکلات موجودی یا تاخیر در ارسال سفارش هستید؟ ما در تامی‌تو، درک می‌کنیم که این چالش‌ها چقدر می‌تواند برای کسب‌وکار شما دردسرساز باشد.

تامی‌تو، راه حل یکپارچه برای فروش شما

فرض کنید مشتری‌ای در حال خرید آنلاین است. چگونه می‌توانید مطمئن شوید که محصولی که او انتخاب می‌کند، واقعاً در انبار موجود است؟ با تامی‌تو، این مشکل به سادگی حل می‌شود. سیستم ما با به‌روزرسانی لحظه‌ای موجودی انبار، از نمایش محصولات ناموجود در فروشگاه آنلاین جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، مشتریان شما همیشه با گزینه‌های موجود روبرو می‌شوند و از خریدهای ناموفق جلوگیری می‌شود.

مزایای استفاده از تامی‌تو:

  • مدیریت یکپارچه: تمام فروش‌های خود را، چه آنلاین و چه حضوری، در یکجا مدیریت کنید.
  • موجودی انبار همیشه به‌روز: با خیال راحت به مشتریان خود خدمات دهید و از فروش از دست رفته جلوگیری کنید.
  • پیگیری آسان سفارشات: مشتریان خود را از وضعیت سفارشاتشان مطلع نگه دارید و رضایت آن‌ها را جلب کنید.

آیا آماده‌اید تا کسب‌وکار خود را متحول کنید؟

برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های تامی‌تو و نحوه عملکرد آن، ویدیو وبینار فروش دو موتوره ما را تماشا کنید. در این ویدیو، به صورت گام‌به‌گام به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید با استفاده از تامی‌تو، فروش خود را افزایش داده و تجربه خرید بهتری را برای مشتریان خود فراهم کنید.

همین حالا به خانواده بزرگ تامی‌تو بپیوندید و کسب‌وکار خود را به سطح جدیدی از موفقیت برسانید.

    ۲۷خرداد۱۴۰۳
    وبینار راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی

    ویدیو وبینار راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی

    فایل pdf وبینار دانلود فایل pdf وبینار راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی ویدیو کامل وبینار   سرفصل های وبینار بررسی بازار آنلاین لوازم آرایشی مزایا […]
    ۱۶اردیبهشت۱۴۰۳
    بازاریابی شبکه های اجتماعی

    بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

    این روزها اهمیت بازاریابی و تبلیغات  و تاثیر آن بر میزان فروش کسب‌وکارها بر کسی پوشیده نیست. اما بسیاری از طرح‌های بازاریابی و تبلیغاتی قدیمی اکنون […]